Midsommarafton

...ar inte som vanligt, saklart. 

Jag skulle ge ganska mycket for en liten sillbit just nu. Nej dar skojar jag faktiskt bara, sillen hoppar jag faktiskt utan nagra som helst problem. Det ar sallskapet som jag saknar. Familjen och "familjen"(saktliknande kompisgang vi ar, laskiga med mao a hitler i tankarna, hahaha). 

Men jag har faktiskt en bra dag iallafall! Fick ha ett efterlangtat samtal med ganget darhemma! Helt underbart att prata med er allihopa tjejer, a anton(jag ska inte utesluta dig). =) Langtar nagot grymt tills jag far se er igen! Lovisa jag hoppas du fick ut nagon i regnet for lite brannboll och Sandra jag hoppas att du vagade smaka Carros jordgubbstarta(for jag ar saker pa att den var alldeles underbar=) ) Att hora att tjattret i bakrunden lat precis som vanligt gjorde mig riktigt glad idag. 
 
A ett samtal med mamma och pappa med=) Krya pa dig pappa. 

Jag sjalv incisterade pa att visa pa lite svenska traditioner har i min vardfamilj. Bestamde mig for att jag och pojkarna skulle ivag och plocka blommor. Sen nar vi kom hem band jag kransar. Fram tills dess gillade dom det, men nar jag skulle satta kransarna pa deras huvuden blev det manga protester... grenarna i huvudet stacks, a va inte alls populara... haha. Ett tappert forsok gjorde jag att lara ut sma grodorna ocksa, men mormors lilla kraka som jag redan har lart dom var battre enligt dom. 

Sen nar jag slutade tog jag antligen tag i nagonting jag har behovt gora valdigt lange. Klippa mig! Ringde och mindre an en timme senare satt jag i frisorstolen. Blev nagot skrackslagen nar jag sag vem som skulle klippa mig, en aldre man med en ring i orat. Men jag tycker det blev bra, iallafall ar alla slitna toppar borta, a han var faktiskt riktigt trevlig att prata med!

Sa nu ar jag nyklippt a frasch. Ska snart in till Long Beach och plocka upp Martina fran tagstationen a handla lite. Kopte cider pa IKEA nar vi var dar forra veckan sa lite jordgubbar till det later perfekt for en sommarkvall pa stranden. Antagligen koper vi nagot att grilla med, det far bli varan lilla midsommar. =) (ska ju inte klaga pa det sallskapet heller =) ) 

Ja, hoppas ni har haft en harlig svensk midsommar!

Pussar och kramar!

Amanda






Kommentarer
Postat av: MATILDA

åh äntligen har du uppdaterat =) har kollat in här varenda dag, haha! ikväll ska jag gå på sex and the city-filmen, måste ju ladda lite FÖR OM EN VECKA KOMMER JAG SYSTER! <3

Postat av: sandra

Tårtan var jätte god! bara du som fattades..

2008-06-24 @ 13:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback