Bloggen igen!

Hej allihopa! Nu e jag tillbaka har pa bloggen igen, om man nagonstin kan saga att jag var har det vill saga. Denna gangen ska jag forsoka bli en battre bloggare. Det var ungefar att ar sedan jag skrev nu. Den gangen var det om balhysteri. Jag har fortfarande hysteri omkring mig, men i dagens lage i form av tva hysteriskt vilda pojkar. 

      

Jag har haft en lugn dag idag, med bara ett par timmars arbete och sedan slapp pa mitt rum. Borde pallra mig ivag till gymmet snart. Men storm ute och magont gor att det kanns okej att ha en mysstund har forst=) Nu sitter jag med datorn i knat och ett OC avsnitt i bakgrunden. La precis pa ett skypesamtal med Milly=) och hon var den som annu en gang fick mig att borja blogga. 

Ha en bra dag!
Amanda




Kommentarer
Postat av: Martina

WOOOOHOOOOOOOOOOOO!!!! ÄNTLIGEN människa, välkommen in i blogg världen! :D Va glad ja bliiiir


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback