En helt vanlig dag, och de gillar jag=)

Heldag med knasiga killar. En stund i lekparken. En promenad pa stranden. Ett krig vid matbordet. Vardag helt enkelt. Men det ar skont faktiskt. Jag har kommit in i min roll har. Och de gor det latt att se fram emot en sommar har. Aven om jag inte kan beskriva hur mycket jag langtar efter er alla och efter att vara hemma. 

Sedan har jag underbara vanner har med. Ikvall traffade jag forst Martina och sedan Fernanda. En kopp kaffe pa starbucks kan ju iallafall nastan jamforas med en fika pa Johans. Men bara nastan tjejer! Saknar er! 



Nu ar det dags att sla igen datorn. Imorgon ar en ny dag!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Å va skönt att befinna sig i New york istället för Sverige :)

Postat av: sandra

vi saknar dig med, men kan hålla ut eftersom du har det så bra=)ser fram emot vår helg i augusti!!

2008-05-22 @ 15:21:25
URL: http://sandracarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback