In the backyard

Nu sitter jag pa altanen i solen medans killarna springer omkring och leker. Lite kyligt anda sa solningen far vanta nagon dag. Konstaterade nyss att jag trivs valigt bra ha for tillfallet. Pojkarna ar inte nara pa sa jobbiga som dom blir nar dom tvingas vara inne. Jag far bestamma sjalv vad jag ska gora pa dagarna. Har jag en slapp dag, sa ar det bara for killarna at ga med pa att ha en lugn dag. Och har jag massa energi sa bestammer jag att vi ska ga en promenad pa boardwalken eller aka till barnmuseet. Jag kanner till omradet nu, hittar overallt och jag kan smaprata med grannarna(som inte ens Lisa och Mark gor...), eller iallafall dom som har hund eftersom dom ar dom enda som vistas utomhus, haha,lata amerikaner... 

Nej nu ar det dags att lagga Chris for en liten nap. 

Ha en bra dag!

Amanda

Kommentarer
Postat av: Sandra

Saknar dig mandy! Vill kunna ringa dig och prata som vi alltid gjorde innan, vi får ta en skype date snart igen:) puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback