Kanelbullar

Idag har det varit det konstigaste vadret... Stralande solsken ibland, som hastigt har avbrutits av sporegn. Sa jag bestamde, till Matts fortret, att vi skulle ha en hemmadag idag. Han blev iallafall pa battre humor nar jag berattade vad vi kunde gora medan Chris sov middag, baka kanelbullar. Sa nu luktar hela huset gott och aven om inte bullarna jaste som dom borde och altsa e minisma,och att det inte finns parlsocker i detta landet, sa blev dom jattegoda! =)

image19


En grej som jag blev valdigt glad av var att Mange, morbror, ringde idag. Han och Susanna och hennes syster kommer till NY om bara ett par veckor och de ska bli saaaaa kul!

Nu ska jag andas ut lite innan jag nog ska aka a traffa Jenny som ar a halsar pa fran Colorado (dar hennes nya vardfamilj ar). 

Massor av kramar till er alla!
Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback