Oh my god!

Jag kanner mig helt skakig. Ikvall har jag varit totalt beroende av Gossip Girl. Hade nastan glomt hur bra det ar. Det borjade med att jag skulle kolla klart pa ett avsnitt som jag hade borjat pa en annan gang. Nu har jag sett det plus tva till. Nastan tre timmars Gossip Girl. Det var sa spannande. Jag kunde bara inte sluta. Det gick inte. Sverige (eller ni som kollar GG)- ni har nagot att se fram emot, eller fasa infor.... hahaha. 

image10

Och jag som skulle fixa infor imorgon. Jag har namnligen ett jatteproblem. Jag har INGA klader att ha pa mig. Ush vad tjejig jag later. Jag skulle verkligen behova mammas hjalp nu, eller min systers. Kan inte sjalv. Jag maste valja dom idag, for imorgon sa aker jag pa morgonen till college och sen direkt till Martina eftersom jag inte hinner hem emellan. Sa dar ska jag byta om och fixa infor kvallens "batdisco" eller vad man nu ska kalla det. Sa jag maste packa nu. Ahhh, panik. 

Just nu ar jag klarvaken och jattetrott. Lite i TV-lage antar jag. Ledsen om detta inlagget darfor ar osammanhangande eller ointressent, haha. Funderar pa att satta klockan tidigare imorgon och fixa ihop grejerna da istallet. 


Godnatt

XOXO
Amanda

Kommentarer
Postat av: sandra

har det kommit en ny säsong?? jag är också helt fast!!
haha har du inte tvättat än?? lycka till och ha det så roligt på båten, tack för allt igår!! sandy saknar mandy!!

Postat av: lovisa

SAG INGENTING om vad som hander, vi har hemma har bara forsta sasongen en sa lange och du vill inte gora en lovisa och beratta allting :) xx

2008-05-17 @ 16:41:43
Postat av: Martina

Wohooo! Du e ju hur grym som helst ju! Vi kan detta nu ;)

2008-05-19 @ 18:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback