Solig dag

Nu sitter jag efter en lang dags arbete pa mitt rum. Har precis avslutat en helt otroligt jobbig middag med killarna, att det kan vara sa svart att ha nagotsom helst bordsskick och att sitta still vid bordet det kan jag bara inte forsta. 

Vantar nu pa att Martina ska ringa tillbaka sa vi kan traffas nagonstans. Idag e de fint vader till skillnad mot igar sa de lutar nog mot en promenad pa boardwalken. Forrasten kan ju beratta att jag faktiskt tog mig ivag till gymmet sen igar, ett kort styrkepass dar a sen en langpromenad pa stranden. Pa grund av stormen som drog forbi var vagorna otroligt hoga och gick sa hogt upp sa det kandes som att stranden knappt fanns kvar. Detta gjorde saklart att long beachs manga surfare var dar, maste verkligen lara mig nu i sommar!

Nu ringde martina, hon kan inte ha bil sa det far bli att jag aker bort till Oceanside. 

Massor av kramar till er alla
Amanda

Kommentarer
Postat av: malin

Va roligt att du skriver hur det är att vara Au-Pair, jag har själv planerat att prova på det.. verkar var väldigt roligt ^^

hur tycker du att det är? Trivs du?
Ha det jättebra :)

Postat av: Malin

Jag kommer garanterat läsa din blogg from now on ^^ alltid bra att få se hur andra upplever den situationen. Jag vet själv inte om det passar mig. Hur länge har du varit borta?

Jag kan inte ens föreställa mig hur det är att bo i New York, metropolernas metropol, min absoluta favoritstad ever!

:)

2008-05-14 @ 08:13:04
URL: http://abigworld.blogg.se
Postat av: lovisa

Vad roligt att fa lasa lite nya grejer :) Saknar dig gumman!! puss och kram

2008-05-14 @ 14:40:54
Postat av: sandra

aktiv läsare!!

2008-05-14 @ 19:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback