Som fisken i vattnet

Idag akte jag till gymmet och simmade efter jobbet. Tror att alla som kanner mig vet att jag alskar vatten, och det finns nog fa saker som gor mig sa lycklig som att fa dyka i och bara glida fram, langd efter langd i en simbassang. Eller kanske annu hellre i havet, men det far varmas upp lite till innan jag gor det har. 

image9

Annars har det varit en valdigt vanlig dag, skratt och grat fran mina kontrastfulla pojkar har... Det slog mig idag att jag faktiskt kommer att sakna dom nar jag aker harifran. Jag tror att forst kommer jag kanna en lattnad att det ar lite lugnt omkring mig ibland, men jag kommer nog nastan bli lite uttrakad eller stressad av det faktumet att det inte ar nagon som springer omkring mig, eller som later hela tiden, haha, det later valdigt konstigt. Men jag vet faktiskt inte hur jag ska kunna forklara det battre. Tur att Doggen finns darhemma iallafall;)

 

Imorgon ar det torsdag, sen ar det fredag och helg. Blir lika forvanad varje vecka hur fort tiden gar. I helgen ska jag ut pa en "disco boat cruise" runt Manhattan, ska bli riktigt kul. Det ar Cultural Care som har hyrt baten, sa antagligen kommer det vara mest tjejer, de e ju lite trist, men man far ju inte roligare an man gor sig, eller vad sager ni tjejer;) och roligt det ska jag ha=)

Ha en harlig dag =)


Kommentarer
Postat av: LieMie

Kul med utflykter sådär att se fram emot! =) Vad är klockan där hos dig nu föresten? inte kan det vara lika sent som här? :p
Mvh LieMie

Postat av: LieMie

Fin bild föresten!

2008-05-15 @ 05:18:45
URL: http://liemie.blogg.se
Postat av: MATILDA

ahdu, annars postar jag gärna doggen till dej om du behöver ännu mer liv runt dej.. hans gnällade just nu is klling me ! ;P

2008-05-15 @ 16:41:42
URL: http://missmatilda.blogg.se
Postat av: alexis

Hej sötis, visste inte att du hade en blogg:) Har förskt att nå dig, alltid lika svårt:( Idag jobbar jag nere i glassboden på piren( Carros pappas) Det är halv soligt och inget folk. Är så rastlös. Det var så skönt att få höra din röst. Tänkte förska ringa dig senare under dagen. Tänker på dig varje dag, och då menar jag det. Du finns alltid i mitt hjärta! Det svårt att säga allting bara i ett med. Men i allafall, vill bara att du ska veta. Att jag finns här. Vi kommer alltid vara bill och bull. Nepp nu ska jag jobba lite;) ha det bra! Så hr jag av mig snart igen! Puss

2008-05-16 @ 13:10:28
URL: http://alexsaundra.blogg.se
Postat av: lovisa

Vilken underbar bild!! Saknar dig gumman, tanker bara pa Rhodosbilden nar det enda man ser ar din rygg pa alla bilder av dig i vattnat :) snart, snart xx

2008-05-16 @ 14:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback