Kusin Vitamin

Helgen e slut. Men ändå inte riktigt för mig. Jag ska nämligen förlänga den genom e liten resa till Malmö å min lilla kusin. Visserligen ska jag jobba lite emellan, 10 till 3 imorn, men en sån liten stund e ju inget=) 

Sen sätter jag mig på tåget ner å stannar till tisdag kväll. Har fortfarande inte sett hur dom bor. Och man kan inte se för mycket av min underbara lilla kusin!

Här är hon i snygga regnkläder i stadsparken i jönköping, goingen.
Här är hon i coola regnkläder i stadsparken i jönköping, förra gången vi sågs. Goingen!

Nu ska jag sova!

Godnatt, 

Amanda

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja hur skulle jag ha kunnat missa henne Amanda? Efter ungefär 100:ade gången du visade ett kort så var det nog :P

"Titta vad söt hon e. Men asså seriöst titta, hon e ju jätte söt? Eller hur??". Haha! Puss på dig å ha så kul!

Postat av: sandra

naw så söt:) Hoppas du får det bra:) Vi kan väl höras i veckan när du kommer hem. Vill veta mer om helgen ;D puss och kram

2008-10-20 @ 12:09:34
Postat av: Martina

Du e sååååå dååååååålig påååååååå att uppdateraaaaaaaaaaa

2008-10-28 @ 22:31:12
URL: http://martinapalmqvist.blogg.se/
Postat av: sandra

hej vännen, Du är verkligen dålig på att uppdatera:)!! men du tänkte bara säga att jag har ny blogg, iofs kommer jag säkert säga det till dig via telefon innan du ser det här:) men min nya är sandroze.blogg.se bara så du vet:) Men vi hörs och uppdatera snart! puss

2008-11-10 @ 19:28:41
URL: http://sandroze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback