Fortfarande helg

Sitter i pyamas med tänt doftljus och mysstämning. Ibland måste man göra lite extra för att det ska kännas bra. 

Idag har jag haft sådan enorm söndagskänsla. Något konstigt eftersom jag varken var ute i går kväll eller ska jobba i morgon. Har haft en riktig slappehelg, både skönt och uttråkande. Mitt humör är på konstant svängning och jag har gått emellan känslan att det är underbart att bara sitta och läsa och att jag verkligen inte vill göra någonting till att jag blir helt stressad av att inte göra någonting. Ologiskt. Men, de e nog för att jag sover så dåligt, något jag inte e van vid. 

Lördagskvällen var chockande nog riktigt trevlig. Och det chockande berodde på att jag hade bestämt mig för en hemma kväll. Jag förväntade mig en tv kväll med lite glass och sovande föräldrar i soffan. Istället blev det en spontan natt resa till Statoil för chips och choklad. Sedan satt vi uppe till efter ett på natten och pratade om massa spännande grejer. Jag fick en riktig chock nyhet om min släkt, värsta gamla historierna, och jag kan väl säga som pappa sa under kvällen; det är ju oftast det som ingen pratar om som är det intressanta.

Föräldrar är bäst ibland.



Kommentarer
Postat av: Martina

hohoho, de e så sant. Samma som när mina kussar var här, då fick man höra sånt som det inte pratas om annars. Puss! Och jag har ingen jävla Alabama!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback