Fredag

Detta kommer låta lite konstigt för jag vet inte exakt hur jag ska uttrycka mig. Så feltolka mig rätt nu... 

Jag trivs jättebra med att jobba igen. Det känns så härligt att ha en uppgift, någonstans där man faktiskt "ska" vara. Det känns som att jag gör något viktigt. Och det även om jag vet att det inte direkt är väskor som e lösningen på alla världens kriser. Haha. Jag blir bara glad av att faktiskt ha någon slags struktur på mina dagar. Flera dagar har jag haft något av vad jag för tillfället tänker på som en perfekt dag; jag cyklar till jobbet, jag jobbar, jag tränar, jag cyklar hem och sen träffar jag några av mina underbara vänner. Tänker på va A sa förra gangen vi va på gymmet, att hon redan börjar bli rastlös efter bara ett par dagar utan jobb. Jag förstår  vad du menar. Men samtidigt behöver alla en paus. Jag hade en månad efter USA utan att jag gjorde en enda vettig grej=) å de va riktigt skönt. 

 

Jag är riktigt trött just nu (antagligen därför jag "babblar" på så mycket). Har haft en mysig myskväll med familjen ikväll faktiskt=) 

 


Imorgon e de viktig 18.00 hos C. Hört det några gånger nu, lovar glömmer inte! Ska bli kul!

Ha en härlig helg allihopa!!!


Kommentarer
Postat av: sandy

skönt att du trivs på jobbet:) skönt att du är i sverige igen, även om vi inte kan ses just nu så är det skönt att veta att du är lite närmare iaf:)!!

2008-09-06 @ 12:35:18
Postat av: Martina

Nämen!? Jag har ju hoppat över din blogg hela tiden för att du sa att du inte tänkte blogga. Men nu kikade jag in här lite granna och så såg jag att du uppdaterat! Wohoo Glada skutt borta i Oceanside! Idag var jag i Long Beach, satt på starbucks med en Vivanno och läste en bok. Mysigt, men lite jobbigt att du inte e här. Det är roligare att göra tråkiga saker när du e här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback