Jag vet! Jag är sämst på att uppdatera! Förlåt mig!

Jag var inne på min blogg för första gången på evigheter och upptäckte lite nya kommentarer som gjorde att jag tog mig i kragen. Tack flodhäst nr one/ det lettiska barnhemsbarnet två och Tina=) 



Ja, jag kan väl börja med att säga det självklara, jag är hemma! Det är så skönt. Jag blir så glad av att vara runtomkring alla här!

Igar började jag jobba=) Väskman uppe på A6. Hittils e de riktigt kul. Carro va min handledare första dagen och jag har svårt att tänka mig någon som e bättre på det än Carrolinen. Idag va de chefen, a de va massor att gora idag. Packade upp typ hela höstkollektionen av väskor. Finns några fynd, så pallra er upp till A6 å kolla in de! 

Det va länge sen jag var så här trött!!! Men, så e de väl alltid med nya jobb, iallafall för mig... Som tur e e de kul å jobba=) ses imorgon Carro!




Mmmm, de får faktiskt vara allt för idag. Men nu när jag har skrivit lite blir det förhoppningsvis lättare att fortsätta, de e ju faktiskt ganska kul å blogga=)


XOXO
Amanda

Å jusste! Tack för helgen alla=) 

Kommentarer
Postat av: lovisa

ÄNTLIGEN!!!!

2008-09-05 @ 11:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback