OC och grönt te med honung

... så har min dag sett ut hittils. Jag e lite sjuk. Så är sjukanmäld och ska inte jobba idag. Lite tråkigt, men förhoppningsvis går det över med lite vila. 

I Lördags när jag var ute på Bongo tänkte jag mycket på hur olika människor är så väldigt olika. Vissa har sin yta som inget kan komma igenom och håller sig till endast sitt gäng och ser inte dom andra runtomkring. Andra vågar prata med alla. Bara ett hej och ett igenkännande kan göra så mycket. Det ska jag verkligen tanka på själv också. Att det ofta är lätt att göra en annan människa glad=)

Snart ska jag iallafall göra min hund lycklig och ta med honom ut på en liten promenad. Få lite omväxling från OC perioden jag e inne i. Igårkväll såg jag det hemskaste avsnittet som finns. Sista i tredje säsongen. Det när Marissa dör. Så just nu e allt deppigt i Orange County. 

Många som är lite krassliga nu, krya på er!

Amanda

Kommentarer
Postat av: Martina

Nähä??? Nu slutar du skriva när jag börjar läsa din blogg. Skärpning! Du har ju massor att uppdatera om människa! Jag har hört att du ska gå på håkan? puss

Postat av: Martina

Jag är nästan lika glad idag, förutom att toan är upptagen och jag kissar ner mig (som vanligt, haha) puss hoppas du också är glad idag :)

2008-09-11 @ 13:43:36
URL: http://martinapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback