Perfekt söndag

Slapp morgon med långfrukost, vänneravsnitt och en lässtund i pyamas är aldrig en dålig start på dagen enligt mig.  Sedan blev det en utflykt med syster och mamma(och hund) till landsjön och mammas fd. jobbarkompis fik. Ligger supermysigt i en gammal lada och hon hade den godaste kladdkakan jag har ätit på länge! Tillbaka inne i stan igen var det dags för friskis. Jag och Alex och Carro hade ett bra gympass och en riktigt härlig bastustund. Shit vad jag kommer sakna er! Ni e för underbara=) Hemma igen gjorde vi tacos och myste framför Japansk tv... Hål i väggen och stor i Japan, helt klart bästa tvn just nu!

Nu lyssnar jag på one three hill musik och försöker varva ner inför natten. 

Godnatt

Kommentarer
Postat av: sandy

snart kommer du!!! längtar så, bara 2 dar kvar!!

2008-10-08 @ 21:36:08
Postat av: Martina

UPPDATERA!

Postat av: sandra

nu har jag uppdaterat lite. Inga kort men ligger före dig i alla fall;) så kom igen nu Mandy!! uppdatera =)

2008-10-14 @ 18:54:55
URL: http://sandracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback