Sjukt seg vecka.

Nu e jag äntligen så gott som frisk!!! Jippiiiiii!!!!

Att vara sjuk måste vara bland det tråkigaste som finns. Eller iallafall så där halvsjuk. Det har jag varit sen i söndags nu. Så pass dålig att man känner sig ansträngs i hela kroppen av en sån liten sak som att gå upp för trappan. Men så pass frisk att man inte kan sova eller ens slumra framför tvn. Det enda jag egentligen har gjort är att kolla på OC. Väldigt mycket OC. Hahaha, orimligt mycket för att vara ärlig. Men nu e den lilla perioden slut för idag såg jag det absolut sista avsnittet=)

Carro W har varit här i kväll. Kom lite innan idol och vi pratade oss igenom det och sen genom resten av kvällen också. Vänner är det bästa som finns. Jag ska göra mitt bästa för att hålla kvar dom jag har just nu för alltid, för det ar en nästan läskigt härlig grupp tjejer=) Tycker om er alla så grymt mycket!

Nu ska jag sova och sen ska jag jobba hela helgen med Carro=)

Godnattpussar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback