Yoga

I dag jobbade jag min första dag helt själv i butiken. Jag ar väldigt stolt att jag klarade mig utan min (fantastiska och underbara!) "kollega" (haha) Carro. 



Sedan i kväll har jag varit på yoga. Riktigt härligt och nu e jag väldigt avslappnad=) Yoga förknippar jag med två olika tillfällen. 

Dels Sandras och min underbara yoga period i trean då vi träffades varje onsdag på Dan's yoga och sedan hade tradition i bastun med clementiner. Det var tider det!  

Dels med min och Tinas college yoga i NY. Haha, det var riktigt plågsamt kan jag lova. Varje lördag gick vi upp tidigt för att sitta på en skumpig buss i, hur lång tid var det??, två timmar och en kvart.... När vi väl var framme var det en gammal afrikansk dam som snackade en massa om hur vi kunde tänka men inte hur vi skulle, och knappt gjorde några yoga övningar... En upplevelse var det iallafall=) 

Så idag när jag rullade ut min rosa yoga matta helt ensam kändes det lite konstigt att inte ha nån av er med mig. Men jag klarade mig! 



I morgon ser jag fram emot en syster dag. Och jag ska göra allt för att ignorera faktumet att Coldplay har konsert. Jag har lyckats ganska bra idag faktiskt=) Jag och sis ska iallafall träffas å fika och sen gå på bio. Ska bli så mysigt!!! Och filmen verkar bra också, Patrik 1, 5. 

Namaste

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja det var tider det! Inte samma sak med Yoga utan dig här heller. Den filmen verkar jätte bra! Ska med försöka se den snart:) ha det så bra gumman, vi ses i helgen..saknar dig!!

2008-09-18 @ 06:54:39
Postat av: Martina

Jadu Amanda, och du kommer nog aldrig mer rulla ut en matta bredriv mig igen heller :P Jag kan göra yoga perfekt i min säng, och slappnar jag av ordentligt så somnar jag. Världens bästa yoga ;) haha! Men vi hade faktiskt lite kul ändå, på den konstiga lektionen :P puss saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback